ایلاج

فرو رفتن روز در شب و بر آمدن روز از شب

ایلاج

فرو رفتن روز در شب و بر آمدن روز از شب

از رفتن و نرسیدن

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۳۸ ق.ظ

دارم از روزگار انتقام می گیرم. هر چه چیزهایی را که به تاراج برده بر می گرداند، پس نمی گیرم. 


پ.ن.: پارسال این روزها چمدان بسته بودم. داشتم می رفتم یک سفر سه روزه. امسال نمی روم. شاید باید می رفتم. اما نشد. نرفتم. حال خوبی ندارم دلم شور می زند. دعای امام سجاد از ذهن ام می گذرد آن جایی که از خدا می خواهد نگذارد حال خرابش مانع عبادت شود.


پ.ن.: فردا سیزده رجب هست. رجب داره به نیمه میرسه. عید هست فردا و من منتظر عیدی. 


پ.ن.: به تو پناه می برم از بعضی دلتنگی ها. 


پ.ن.: به تو پناه می برم از بعضی حسادت ها. 


پ.ن.: به تو پناه می برم از قصور در شکر. 


پ.ن: حس غریبی به من می گوید اسم ها بی حکمت نبوده. هیچ کدامشان.

  • ایلاج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی